Betaling

 

Hos oss på Sofas & more tilbys ulike betalingsalternativer, og du kan selv velge hvordan du vil betale.

Vi tilbyr:

  • Direktebetaling via Trustly
  • Kortbetaling
  • Fakturakjøp
  • Delbetaling

Ved kortbetaling, fakturakjøp eller delbetaling er det Qliro, vår betalingspartner, som er ansvarlig og tar hånd om betalingen.
For mer informasjon om vilkårene henviser vi til Qliros vilkår for faktura, som du finner her, og Qliros vilkår for delbetaling, som du finner her. Hvis du har spørsmål, er du velkommen til å kontakte Qliro på kundservice@qliro.com eller 800 69 300.
Ved betaling med kort reserveres beløpet på kundens kort og kunden belastes når Sofas & more sender bestillingen.

 

Vanlige spørsmål:

 

Jeg har fått fakturaen, men ikke mottatt varene. Hvorfor?

Hvis du har valgt å betale med faktura, vil den sendes fra Qliro når bestillingen forlater lageret vårt. Fakturaen din forfaller 14 dager etter utsendelsen, slik at du rekker å motta bestillingen før du skal betale.

Kan jeg endre betalingsmåte?

Hvis du har valgt direktebetaling eller kortbetaling, kan vi dessverre ikke hjelpe deg med å endre betalingsmåte.
Hvis du har valgt fakturakjøp eller delbetaling, kan du kontakte Qliro for å sjekke om det er mulighet for å endre betalingsmåte.

Jeg må flytte forfallsdatoen på fakturaen min. Hvordan gjør jeg det?

Hvis du trenger å endre noe knyttet til fakturaen eller betalingen din, er det alltid Qliro du skal kontakte for å sjekke om det er mulig. Vennligst kontakt dem direkte.

 

Logg inn